27 Eylül 2012 Perşembe

Karga


Bir illüstrasyon gördüm az önce. Bana sabah bineceğim aracı beklerken fark ettiğim bir şeyi hatırlattı. O an fark etmiştim fakat sonrasında araç yine o etrafıma en güzel şekilde adapte olup gözleme başladığım sırada geldi ve işi yarıda kestim. Gördüğüm şey, 3. kattaki bir evin balkonunun demirliklerinde gezinen, büyük bir karga idi. Tam konduğu esnada ben başımı yukarı kaldırmış, onu görmüştüm. Ne işi var şimdi onun orada merakıyla yaklaşık 10-15 saniye izleyebilmiştim onu. Balkondaki çamaşır iplerini çekiştirmeye başlamıştı. Gagasıyla karıştırdıkça karıştırıyordu ipleri. Boyutunun büyüklüğü de çok ilgimi çekmişti ve devamında neler yapacağını çok merak etmemle minibüsün gelip önümde durması ve benim binmek zorunda kalmam bir oldu.
Sonra okuldan geldim, uyudum, uyandım derken vakit geçti ve ben o sabahki anlarımı bu illüstrasyonla hatırladım. Hatırlattı daha doğrusu.
Sanatçısı Jeremy Aaron Moore imiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder