18 Eylül 2012 Salı

Haziran Yazısı

Bu gece de sessiz. Bu gece de huzura doygun. Bu gece de sakin.

Gökyüzünü izlemeye koyulmuştum yine. Sıcaklıkların kendini epeyce belli etmeye başladığı şu günlerde, balkonum hala hafif rüzgarların tesiri altındaydı. Yine dikkatimi bir yıldız çekmişti. Yine tek başınaydı. Ama neden, diğerlerinden daha parlaktı. Pusluydu etrafı, saçtığı ışığı daha bir etkili kılıyordu gözümde. Hava deniz kokuyordu. Bu nasıl oluyor bilmiyorum ama burnuma yosun kokuları da geliyordu. Hoşuma gitmişti tabii ki. Balkon kenarlığına dirseklerimi koydum, eğildim sokağı izledim biraz. Saçlarım o kadar uzamış ki kollarımın arasından ve her yerime dolanmalarından epey hoşnutum şu günlerde. Ben sokağı izlerken onlar da rüzgarın dalgalandırmasına bırakmışlardı kendilerini.

Ay’ı göremedim. Belki sonra çıkar dedim, henüz erkendi ne de olsa. Son kez o deniz kokusunu içime çektim, sokak lambalarına veda ettim ve içeri girdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder