18 Eylül 2012 Salı

Haziran Yazısı vol2


Yaz saati uygulamasından beri havanın kararma olayı da gecikmeye başladı artık. Şu an 19:00 ve güneş inişe geçiyor burada. Odaya süzülen şu grimsi aydınlık var ya, çok soft geliyor bana. Perdemdeki çiçek desenlerine bakıyorum, güzel duruyorlarmış hakikaten.  Penceremin önüne dökülen ağacın dallarında çiçekler açmıştı bir zaman önce. Çok olmuyor. Ama şimdi bakıyorum, yapraklara dönüşüvermişler. Birden olmuyor, bize birden olmuş gibi geliyor. Fark ettiğimiz zaman ne çabuk gerçekleştiğine şaşıyoruz o kadar. Dallarında kuşlar var yine. Bu saatlerde dinlenmeye geçiyorlar onlar da. Perdeyi ufak bir aralamamla dikkat kesiliyorlar. Tedirginleşiyorlar. Ben bunları görünce o halde, bırakıyorum perdeyi. Dışarıyı izlemeyi kesiyorum ve onlar rahat ediyorlar. Birbirlerine bitişik duruyorlar. Sımsıkı, dip dibe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder